středa 18. prosince 2013

Nějak tě můj pok-kecíčku zanedbábám

Koukám, že poslední záznam je ze září. Tak s tím musím něco udělat.
Tak, co je u mě nového?

Včera Wenda vyjel po sousedovi. Přiznávám, že v době, kdy je v domě klid jsem nechávala psíka na volno. Moje chůze ze schodů je nejistá a musím se držet zábradlí. Táhnoucí Wendyš mi na jistotě nepřidá, zvlášť, když nesu ještě odpadky nebo tašku. No, prostě bylo to ráno za tmy. Na chodbě byla tma. Tak jsem nevěděla, že dole se soused obouvá. Wenda už byl asi metr za ním, když začal láteřit. Pes se vrátil a pokoušel se chlapa za nohavici odtáhnout mi z cesty. A byl "oheň na střeše". Tak teď už musíme chodit vždy s vodítkem.

Pokazilo se moje staré dobré PC. Na "novém" notebooku mi nefunguje vše, co potřebuju. Ty Win 8  mě pěkně štvou. Nefunguje mi tam excelová tabulka s makry pro záznam úrazů. Video mi musel zprovoznit odborník. Nedostanu se k souborům v telefonu. Tak mám co řešit.

Ale staly se i zábavné a zajímavé věci. O nich v samostatných příspěvcích.

Žádné komentáře:

Okomentovat